Продвижение сайта

0
490

Контекстна реклама по праву вважається найбільш популярним способом просування, що поєднує в собі всі необхідні гідності, починаючи від простоти установки і настройки, і закінчуючи можливістю отримання високої відвідуваності. Проте, даний вид просування Продвижение сайта. Seo продвижение от Одесской компании Nomax вимагає певних знань і досвіду: це пояснює той факт, що багато власників сайтів вважають за краще контекстній рекламі інші способи просування.

Головною перевагою контекстної реклами є висока гнучкість. Навіть маючи невеликий трафік, сайт може мати високий рівень конверсії за рахунок контекстної реклами, т. К. Вона безпосередньо залежить від трьох чинників: власне, розміру трафіку, середньої ціни одного кліка, а також показника CTR, який характеризує як раз ефективність реалізації реклами на сайті.

CTR реклами (контекстної і будь-який інший) — це показник ефективності, що розраховується як відношення переходів по рекламі до кількості її показів на сайті. Тобто, максимальне значення CTR дорівнює 100%. Ясно, що максимальне значення практично недосяжно в нормальних умовах. Однак, чим вище значення CTR — тим краще.

Зрозуміло, що чим вище CTR — тим більше віддача від рекламної кампанії в цілому. Це як промивати воду гірського потоку в пошуках золота: можна вимивати весь метал, а можна лише його половину. Що золото, що трафік — не вічні, і «кувати» потрібно поки «гаряче».

Але якщо залишити лірику і задатися питанням, для чого ще потрібен високий CTR, крім як для підвищення конверсії сайту, тобто отримання більшого доходу з одного і того ж кількості відвідувачів за рахунок кращої конвертації?

Як правило, сервіси контекстної реклами відстежують CTR своїх рекламних майданчиків, так як CTR в їх розумінні нерозривно пов’язаний з якістю цих майданчиків. Чим вище якість рекламного майданчика — тим дорожче оголошення вона отримує. Не дуже якісні рекламні майданчики з потенційно не найбільш якісним (з точки зору рекламодавців) трафіком отримують більш дешеві оголошення в рамках тієї ж тематики. Саме тому важливо тримати CTR якщо не на високому, то на прийнятному рівні.

При виборі майданчика для розміщення своїх рекламних оголошень рекомендуємо звернути увагу на наступні чинники:

Кількість рекламних блоків. Оголошення на сайті повинні бути помітні для відвідувачів, тому, чим більше рекламних блоків розміщено на сайті — тим краще. Втім, розміщуватися в більш 3 блоках одного рекламного сервісу не рекомендується з тієї причини, то в них показуються різні оголошення, і якщо блоків багато, то блок з Вашою рекламою може залишитися непоміченим. Крім цього, відвідувачі намагаються обходити стороною сайти з великою кількістю реклами.

Розташування блоків. Розташування рекламних блоків має бути таким, щоб охоплювати максимальну кількість відвідувачів і тримати рекламу завжди на виду. Найбільш ефективними варіантами розташування є наявність блоків в сайт-барі, теле матеріалів сайту або в його «шапці».

Якість контенту і сайту в цілому. Чим цікавіше і інформативніше контент, а також чим зручнішими сайт — тим більше часу проводить на ньому середньостатистичний відвідувачів, тим частіше він бачить оголошення, тим вище ймовірність, що рано чи пізно одне з них його зацікавить.

Вузькість тематики сайту. Оголошення контекстної реклами відповідають тематиці останніх запитів користувача, а так як за цими запитами попався і ваш сайт — вони відповідають і його тематиці. Чим вже тематика сайту, тим вище відсоток відповідності оголошень прямим інтересам відвідувачів сайту, що негайно позначається на CTR. Високий CTR характерний для сайтів з вузькими, навіть специфічними тематиками.

Якість трафіку і структура трафіку. Трафік сайту може бути найрізноманітнішим, в його структурі може бути різна кількість унікальних відвідувачів, відрізнятися кількість зацікавлених і цільових відвідувачів. І це позначається на рекламі. Наприклад, якщо трафік на рекламному майданчику просто куплений, то віддачі від реклами не буде взагалі практично ніякої. Якщо для сайту можливий лише в разі випадковий трафік — результат той же. Якщо ж, навпаки, трафік йде по тематичних запитах з пошукових систем, можна чекати високої віддачі від реклами. До слова, якість трафіку впливає на все ту ж вартість оголошень: рекламні сервіси зацікавлені надавати своїм кращим клієнтам самого якісного трафіку.

ПОДЕЛИТЬСЯ
Предыдущая статьяОтдых в Затоке
Следующая статьяЖіночий рюкзак

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here